Settlement Reached

Nov 01, 2002

Posted by John Admin

The Bashu Publishing House, accused of printing and distributing a Harry Potter novel that Rowling did not write, agreed to pay a $2,500 fine and publish an apology in China’s Legal Times. (From Hoover’s Online)





One Response to Settlement Reached

Avatar ImageSmitch says: Good on em!

Write a Reply or Comment

Finding Hogwarts

The Leaky Cauldron is not associated with J.K. Rowling, Warner Bros., or any of the individuals or companies associated with producing and publishing Harry Potter books and films.