Harry Potter Book Series Wins at Kids’ Choice Awards

103

Mar 30, 2008

Posted by SueTLC
Uncategorized

Once again, the Harry Potter books are tops, as the book series by J.K. Rowling was named a winner at tonight’s Nick Kids’ Choice Awards. Congratulations!





33 Responses to Harry Potter Book Series Wins at Kids’ Choice Awards

Avatar Image says:

im happy about that, even though i don’t htink it was a surprise to anyone, but congratz!! i actually voted for it lol

Avatar Image says:

Woot...Way to go Jo!!!

Avatar Image says:

Way to go Jo! Woot! Woot!

Avatar Image says:

HECK YESSS ! :) I knew it! It was so obvious. The other books didn’t even stand a fricken chance! :D

Avatar Image says:

Great!! Congrats JK. You’re the best. I’ll be forever happy you created my favourite characters Harry and Dumbledore and my favourite couple Ron and Hermione. :D Brilliant!

Avatar Image says:

I know I watched this on t.v. I’m so happy all the people I’ve wanted to win won!!! yay!

Avatar Image says:

OMG! YAY! I voted for it!

Avatar Image says:

Yay!!! :) i am sooo happy about this! It is so cool how the Harry Potter series won! JKR- you’e the BEST- #1! wahoo…..YAY!!!

Avatar Image says:

Yay!!! :) i am sooo happy about this! It is so cool how the Harry Potter series won! JKR- you’e the BEST- #1! wahoo…..YAY!!! i voted for it 2!

Avatar Image says:

sorry dont know why that happened

Avatar Image says:

OMG!! yesssssss!! i knew it would, sorry but i don’t think i’ve ever even seen some of the others xD

HARRY POTTER ROCKS!

GO JKR! Your #1

Avatar Image says:

LOL cool

Avatar Image says:

Congrats Jo! And I’m curious, what other books were nominated?

Avatar Image says:

totally awesome! Harry Potter rocks! yay for JKR!

Avatar Image says:

I find it kind of funny that Jo is now going to have an orange blimp.

Avatar Image says:

As it should! WOOT!

Avatar Image says:

I don’t even know what other books were nominated but it doesn’t matter. No book ever written could stand against Jo’s. Lol. Just imagine: next to all the prestigious awards Jo has recieved, a bright orange blimp. Congrats Jo!

Avatar Image says:

alaverga no mames ia me lo imaginaba, sabia q harry seria un exitto no mamadas como las de narnia

Avatar Image says:

YES!! I knew it’d win! Go Jo!!

Avatar Image says:

Panfilo I totally agree…

Avatar Image says:

more awards!!!!! YAY! keep going!

Avatar Image says:

ROFL! Rachel: It will fit right in with all the other little statuettes, plaques, certificates and honors, won by ‘Harry Potter’ and Jo, herself! All duly earned and of which she will forever be proud~Way to go, JKR/HP!

Avatar Image says:

Well I knew it!!! There isn’t one single book that can compare with Harry Potter!!! I knew it all the time and I am so happy that it came true :) Congratulations to Jo!!!

Avatar Image says:

This is SOOOOOO exciting!!!!!! Way to go!!!!!! We all luv Harry sooo much!

Avatar Image says:

i luv harry potter i voted like 7 times for it even though i did not have to vote 1 time for it to win the other books dod not have a lil chance at all….. all the harry potter books and movies….. gooooo harry l luvu

dracos*girl
Avatar Image says:

i luv harry potter i voted like 7 times for it even though i did not have to vote 1 time for it to win the other books dod not have a lil chance at all….. all the harry potter books and movies….. gooooo harry l luv

dracos*girl
Avatar Image says:

Not being a “kid”, I didn’t watch the awards show. So who took the slime for Jo?

Avatar Image says:

LETS GO JO

Avatar Image says:

HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY

Avatar Image says:

Way to go!!! We all knew it would win, how could it not!? Anyway, Congratulations!!! Jo Rowling is the BEST!

Avatar Image says:

what a surprise!

Avatar Image says:

hahahahahahahaha Rachel, I pretty sure she as a zillion of those by now!!!!!!! I started yelling in my hotel room when it aired!!!!!!!!!! I think the people next door thought we were mental…......

Avatar Image says:

I knew it!! NO surprise, cut congratz anyways!

Write a Reply or Comment

Finding Hogwarts

The Leaky Cauldron is not associated with J.K. Rowling, Warner Bros., or any of the individuals or companies associated with producing and publishing Harry Potter books and films.